Film przedstawia jak wymieniłem filtry powietrza, kabiny, paliwa i oleju oraz olej w silniku w samochodzie Skoda Octavia 1.9TDI z roku 2010.
kasowanie inspekcji w samochodzie Mechanik Warszawa – Oferujemy kasowanie inspekcji serwisowej w samochodach osobowych, dostawczych i tir w Warszawie, Piaseczno, Legionowo, Tarczyn, Pruszków. kasowanie inspekcji w samochodzie, kasowanie inspekcji serwisowej, Kasowanie inspekcji olejowej
Related
32 thoughts on “Wymiana filtrów i oleju oraz kasowanie inspekcji Skoda Octavia 1.9 TDI 2010r”
10:30, a skad w obudowie filtra paliwa mają sie wziac opiłki metalu ? Co innego w obudową filtra oleju.
Przed wkladaniem nowego filtra kabinowego polecam wlaczyc nawiew na maksymalna predkosc (zimne powietrze i najwyzszy bieg) zeby wyrzucic caly syf ktory mogl sie tam dostac i ktory nie osiadl na starym filtrze.
Bardzo fajnie pokazałeś wczoraj nabyłem Octavię 1.9 i podstawowy serwis ogarnę sam. Zastanawiam się czy brać się samemu za rozrząd może masz równie przejrzysty instruktaż pozdrawiam
Witam sory że tak późno niepokoje.mam pewien problem z moją octavią 1.9 tdi 105 km .mianowicie dziś podłączyłem uniwersany komp pod nią w celu diagnozy i po wszystkim nie mogę jej odpalić wyswietla na komputerze brak polaczenia z komputerem i nie pojawia się kontrolka chek engine przy włączonym zapłonie może coś podpowiesz.pozdrawiam
Posiadam Skoda Yeti 2.0TDI z 2009 roku i materiał był bardzo pomocny w samodzielnej wymianie wkładów filtrów jak i oleju ponieważ w niczym się nie różnią od tego co Pan zaprezentował. Niemniej jedna rzecz mnie zastanawia ponieważ po wymianie wkładu paliwa pojawił się u mnie zauważalny wyciek paliwa spod dekla – świeże paliwo wlałem "na oko". Nawet mechanik nie wiedział o co może chodzić. Po tygodniu walczenia z wyciekiem postanowiłem odciągnąć taka ilość paliwa z kasety filtra, aby jego poziom zakrywał delikatnie filtr. Po ponownym założeniu dekielka od tygodnia wycieku brak. Nadmienię jednak że wyciek miał miejsce po zgaszeniu silnika a nie podczas pracy.
Dzień Dobry, w zeszłym tygodniu odebrałem octavie 1,6 tdi od mechanika po wymianie zaworu EGR, i po 5 min od odjechania zapaliła mi się kontrolka płynu chłodniczego. Dolałem płyn, kontrolka zgasła i auto jeździ. Dzisiaj po 7 dniach zaglądnąłem pod maskę, a tam płyn znowu poniżej minimum i cały filtr paliwa od góry mokry i wszystkie osłony pod nim. Moje pytanie co może być przyczyną? Mechanik coś nie uważnie dokręcił, skąd może być wyciek? Gdzie dokładnie znajduje się zawór w tym silniku – za silnikiem czy pod osłoną silnika? Jutro jadę do niego i zobaczę co powie, ale wolę być przygotowany. Z góry dziękuję za odpowiedź (ernestierni@gmail.com)..
Fajne są takie filmy, bo jak ktoś ma odrobinę zdolności manualnych i ogrom chęci ale ograniczone środki finansowe, to może sporo zaoszczędzić. Doceniam i gratuluję takich instruktarzy, bo mnie się nigdy robić takich filmików nie chce…. Pozdrawiam!
Czy puszkę pod filtr paliwa można wytrzeć po prostu ręcznikami papierowymi ?? Czy tę uszczelkę nową z filtrem paliwa co dostanę trzeba nasmarować paliwem, czy paliwo nowe wlewamy tylko do puszki tak żeby wkład filtra zamoczyć?
Filtr oleju chyba nie w tej kolejności ,najpierw odkrecasz korek spustowy , dopiero filtr, zostaje tam sporo oleju jeszcze, ale jak chcesz, każdy robi po swojemu, spróbuj , a zobaczysz pozdro
Filtr oleju chyba nie w tej kolejności ,najpierw odkrecasz korek spustowy , dopiero filtr, zostaje tam sporo oleju jeszcze, ale jak chcesz, każdy robi po swojemu, spróbuj , a zobaczysz pozdro
Nie zapowietrzysz przy pompkach jak zalejesz filtr tym bardziej, po eym,oleju nie musisz zagrzewać go do temp roboczej chodzi o napełnienie filtra oleju tylko i wyłącznie żeby sprawdzić poziom , poxbieralrs wszystkie rady do kupy które słyszałeś i wyszło z tego niezły misz masz 4razy zaplon to najlepsze a kawał o spryskach w komisie słyszałeś
10:30, a skad w obudowie filtra paliwa mają sie wziac opiłki metalu ? Co innego w obudową filtra oleju.
Przed wkladaniem nowego filtra kabinowego polecam wlaczyc nawiew na maksymalna predkosc (zimne powietrze i najwyzszy bieg) zeby wyrzucic caly syf ktory mogl sie tam dostac i ktory nie osiadl na starym filtrze.
Podoba mi sie Twoja praca,wszystko pomalu i dokladnie.Wszystko ladnie czyscisz przed montazem.Pozdrawiam
Super materiał. Dzięki.
A czy w passacie B6 jest tak samo z filtrem paliwa?bo silnik wygląda identycznie?
Nie powinno się zalać filtra oleju nowy olejem przed uruchomieniem?
jak kurwa scoagnac tel filtr
Mega przydatny filmik !!!!
Bardzo fajnie pokazałeś wczoraj nabyłem Octavię 1.9 i podstawowy serwis ogarnę sam. Zastanawiam się czy brać się samemu za rozrząd może masz równie przejrzysty instruktaż pozdrawiam
Witam sory że tak późno niepokoje.mam pewien problem z moją octavią 1.9 tdi 105 km .mianowicie dziś podłączyłem uniwersany komp pod nią w celu diagnozy i po wszystkim nie mogę jej odpalić wyswietla na komputerze brak polaczenia z komputerem i nie pojawia się kontrolka chek engine przy włączonym zapłonie może coś podpowiesz.pozdrawiam
Posiadam Skoda Yeti 2.0TDI z 2009 roku i materiał był bardzo pomocny w samodzielnej wymianie wkładów filtrów jak i oleju ponieważ w niczym się nie różnią od tego co Pan zaprezentował. Niemniej jedna rzecz mnie zastanawia ponieważ po wymianie wkładu paliwa pojawił się u mnie zauważalny wyciek paliwa spod dekla – świeże paliwo wlałem "na oko". Nawet mechanik nie wiedział o co może chodzić. Po tygodniu walczenia z wyciekiem postanowiłem odciągnąć taka ilość paliwa z kasety filtra, aby jego poziom zakrywał delikatnie filtr. Po ponownym założeniu dekielka od tygodnia wycieku brak. Nadmienię jednak że wyciek miał miejsce po zgaszeniu silnika a nie podczas pracy.
a jak się zapowietrzy to jak odpowietrzyć ????
w 1.9 tdi fabii 2003 rok ta sama procedura z filtrem paliwa?
Pytanko czy tak samo kasuje się inspekcję wymiany oleju w golfie5 1,9 Diesel???
a opiłki co mogą oznaczać?
Dzień Dobry, w zeszłym tygodniu odebrałem octavie 1,6 tdi od mechanika po wymianie zaworu EGR, i po 5 min od odjechania zapaliła mi się kontrolka płynu chłodniczego. Dolałem płyn, kontrolka zgasła i auto jeździ. Dzisiaj po 7 dniach zaglądnąłem pod maskę, a tam płyn znowu poniżej minimum i cały filtr paliwa od góry mokry i wszystkie osłony pod nim. Moje pytanie co może być przyczyną? Mechanik coś nie uważnie dokręcił, skąd może być wyciek? Gdzie dokładnie znajduje się zawór w tym silniku – za silnikiem czy pod osłoną silnika?
Jutro jadę do niego i zobaczę co powie, ale wolę być przygotowany. Z góry dziękuję za odpowiedź (ernestierni@gmail.com)..
A piasek na filtrze paliwa to komu zostawiłeś !!!!!!!!!!!!! Dla silnika ?
a czy moge dostac nr seryjny tych klapek od filtra kabinowego co jest pod schowkiem.
Dzięki kolego za film oglądałem oķoło 10 razy i dziś wymieniłem filtr paliwa Twój film bardzo mi się przydał pełna profeska dzięki
Lem
A olej nalaleś? 😉
Super filmik, tylko gdzie obiecane czyszczenie turbo?
Z jakiej firmy kupować filtry?
A ten filtr oleju to do nakretki montuje się na wcisk, zatrzask czy się przykręca?
Fajne są takie filmy, bo jak ktoś ma odrobinę zdolności manualnych i ogrom chęci ale ograniczone środki finansowe, to może sporo zaoszczędzić. Doceniam i gratuluję takich instruktarzy, bo mnie się nigdy robić takich filmików nie chce…. Pozdrawiam!
Czy puszkę pod filtr paliwa można wytrzeć po prostu ręcznikami papierowymi ??
Czy tę uszczelkę nową z filtrem paliwa co dostanę trzeba nasmarować paliwem, czy paliwo nowe wlewamy tylko do puszki tak żeby wkład filtra zamoczyć?
Dobrze pokazane, bez głupich błędów jak niektórzy
Z jaką siłą dokręcić śruby przy obudowie filtra paliwa ?
Ile Nm ?
Skąd miałby się pojawić opiłki metalu?
Filtr oleju chyba nie w tej kolejności ,najpierw odkrecasz korek spustowy , dopiero filtr, zostaje tam sporo oleju jeszcze, ale jak chcesz, każdy robi po swojemu, spróbuj , a zobaczysz pozdro
Filtr oleju chyba nie w tej kolejności ,najpierw odkrecasz korek spustowy , dopiero filtr, zostaje tam sporo oleju jeszcze, ale jak chcesz, każdy robi po swojemu, spróbuj , a zobaczysz pozdro
Nie zapowietrzysz przy pompkach jak zalejesz filtr tym bardziej, po eym,oleju nie musisz zagrzewać go do temp roboczej chodzi o napełnienie filtra oleju tylko i wyłącznie żeby sprawdzić poziom , poxbieralrs wszystkie rady do kupy które słyszałeś i wyszło z tego niezły misz masz 4razy zaplon to najlepsze a kawał o spryskach w komisie słyszałeś